Humus

Ingrediente:
- 500 g naut
- 4 catei usturoi
- 3 lg tahin (sos de susan)
- 4-5 lg zeama de lamaie
- 3 lg ulei de masline
- chimen si boia
- sare

Mod de preparare:
Nautul se lasa peste noapte la inmuiat.

Dimineata se schimba apa si se pune la fiert. Dupa ce a fiert, se pune in vasul de la mixer cu usturoiul, tahinul, zeama de lamiae, uleiul si codimentele si face o pasta.

Se poate servi asa sau cu ceapa calita cu bullion (asemanator cu fasolea batuta).


Notite:
Am mancat de multe ori humus la restaurante libaneze si am vrut sa incerc acasa. Dupa ce am cautat mult timp tahinul am avut o incercare esuata. Dar am continuat sa caut retete si am ajuns sa fac reteta de mai sus care imi place foarte mult.

Vor iesi 6 portii. Valori nutritionale:
calorii proteine lipide carbohidrati
total 2224.7 102.5 69.3 309.8
per portie 371 17.1 11.6 51.6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu