Paste 2011

Anul asta am facut oua rosii (desi au iesit mai mult roz), paine de casa cu malai, salata boeuf, drob de soia, supa de linte, friptura cu cartofi si la desert cozonac, eclere si tortul "munte de piersici".
Salata boeuf am pus-o in 2 castronele. Maioneza am facut-o ca de obicei, cu cartof. Intra mai putin ulei si e foarte gustoasa.
Am pastrat putina maioneza pentru oua. E prima oara cand fac drobul din soia cu verdeata. Pana cum puneam pate vegetal, ma bucur ca am incercat ceva nou pentru ca e mult mai bun cu soia.
Supa de linte cu felii subtiri de morcov si ceapa verde.
Friptura de soia la cuptor cu multe condimente si cartofi. Este excelenta!
Painea de casa cu malai. Am folosit faina alba si a crescut f bine. Painea din imagine e din 500 g faina.
Cozonacul este, ca de obicei, neconventional. Am pus curmale, alune si mult rom in coca cu cacao.
Eclerele sunt simple, cu crema de vanilie si glazura de ciocolata.
Tortul "Munte de piersici" l-am facut dintr-un blat cu suc de piersici (din compot). Intre cele doua foi de blat am pus crema de unt si o crema de vanilie cu piersici pisate. Deasupra am pus icing "grunjos".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu