Inima de ciocolata

Ingrediente blat:
- 40 g ciocolata
- 60 g zahar brun
- 100 g faina
- 1 praf de copt
- 2 oua
- 7 linguri ulei
- nuca


Ingrediente crema ciocolata:
- 60 g ciocolata
- 4 linguri ulei palmier
- nuca
- 40 g lapte praf
- 3 linguri lapte

Ingrediente glazura:
- cacao
- 60 g zahar

Mod de preparare:
Se amesteca faina cu praful de copt, nuca, ouale. Ciocolata se topeste in ulei, la foc mic si se toarna peste compozitia pregatita anterior.
Se omogenizeaza, apoi se coace aluatul intr-o forma de silicon, unsa cu ulei.
 
Dupa ce trece testul scobitorii se scoate din cuptor si se lasa la racit.
Am facut o crema de ciocolata asemanatoare cu ciocolata de casa. Am topit ciocolata in uleiul de palmier, am adaugat nuca. Am luat de pe foc, apoi am adaugat laptele praf si laptele, am amestecat bine si am lasat putin la racit. Daca crema este prea tare se mai adauga putin lapte.
Am taiat blatul in 2. Am intins toata crema de ciocolata. Deasupra am asezat a doua parte din blat.
Pentru glazura se pune zaharul cu cacao la foc, se amesteca constant. Glazura se toarna fierbinte peste tort.
Am ornat cu zahar pudra si l-am lasat la frigider pentru 1-2 ore.
Vor iesi 4 portii. Valori nutritionale:
calorii proteine lipide carbohidrati
total 2747.5 46 181.1 237.15
per portie 686.9 11.5 45.3 59.3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu