Tort 3 arome

Ingrediente blat:
- 50 g zahar brun
- 150 g faina (secara si alba)
- 2 linguri rom
- 1 praf de copt
- 2 oua
- 2-3 linguri ulei
- 1 pahar cafea

Ingrediente crema curmale:
- 20 curmale
- ½ cescuta cafea

Ingrediente crema ciocolata:
- 1 ciocolata cu lapte
- 50 g lapte praf
- 3 linguri ulei palmier
- 3 linguri lapte

Mod de preparare:
Se amesteca ingredientele pentru blat. Aluatul se pune la copt intr-o forma tapetata cu foaie de copt.
Dupa ce trece testul scobitorii se scoate din cuptor si se lasa la racit.
Curmalele se lasa la inmuiat peste noapte, apoi se scot samburii si se mixeaza cu ½ cescuta de cafea.
Am facut o crema de ciocolata asemanatoare cu ciocolata de casa. Am topit ciocolata in uleiul de palmier, am luat de pe foc, apoi am adaugat laptele praf si laptele, am amestecat bine si am lasat putin la racit.
Daca crema este prea tare se mai adauga putin lapte.
Am taiat blatul in 2. Am intins crema de curmale, apoi am pus crema de ciocolata.
 
 Deasupra am asezat a doua parte din blat si am turnat restul de ciocolata.
 
Am lasat tortul la frigider pentru 1-2 ore.
Vor iesi 6 portii. Valori nutritionale:
calorii proteine lipide carbohidrati
total 2595.5 51.8 107.9 341.8
per portie 432.6 8.6 18 57

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu